Burza, akcie, komodity, měny, ropa, zlato...


Zkušenost s firmou Diamonds International Corporation - D.I.C., a.s.

30.04.2010 00:58

Zkušenost s firmou Diamonds International Corporation - D.I.C., a.s.

Se svolením autorky si zde dovoluji citovat její e-mail. Jedná se o téma, o kterém jsme již diskutovali dříve.

Dobrý den, pane Hýsku,

před více jak rokem jsem se setkala se zástupcem firmy D.I.C., který mně nabídl spolupráci v prodeji diamantů. Měla jsem dvě podmínky - nesmí jít o MLM a nebude se platit žádný vstupní poplatek…. Přesto mě zástupce firmy nechal přijet z Brna do Benešova na představení firmy. O těchto setkáních byla napsána spousta "zážitků" a já se ztotožňuji s informacemi Tomáše Marného na stránkách www.peníze.cz.

Není to tak dávno, když mě jedna velmi šikovná brněnská podnikatelka chtěla informovat o internetovém obchodu. Znovu jsem měla stejné podmínky - ne MLM a poplatek - ani jedno to samozřejmě není, takže jsme se potkaly a pro změnu šlo o kvalitní koncentráty AMWAY….

A do třetice zkušenost z poslední doby - dostala jsem nabídku na jedinečný seminář o obchodních praktikách v době finanční krize. Spoustu let se zabývám obchodem a dobrých seminářů není nikdy dost… Abych předešla předcházejícím nedorozuměním, zavolala jsem přímo přednášejícímu. A zase se budu opakovat - o MLM se nejedná…. Jde totiž o finanční marketink… Po citování 17 zásad, jak myslí milionáři, bylo představení firmy D.I.C. Během přestávky jsme odešli se sympatickým pánem a shodli se na svojí nepoučitelnosti…

A zhodnocení? Starý dobrý MLM je tu stále s námi, jen se mu, pro jistotu, říká jinak…

PS: Nemám nic proti diamantům a jistě velmi zajímavé knize T.Harva Ekra, ale tu si mohu přečíst sama doma...

L.K.
 

Publikoval: Jan Hýsek  

 

Diskutovat o tomto tématu můžete na investičním fóru.

 

  • Chcete se rychle orientovat ve finančních serverech? iAkcie jsou to co hledáte.

 

Přidat.eu záložkuPřidat.eu RSS

—————

Zpět


Aktuální články

20.07.2014 16:50

Česko potřebuje jádro

—————

29.03.2014 02:04

Zkušenost se ZFP Group

—————

29.03.2014 01:17

Hýskova lyžařská kombinéza opět probírána v TV

—————

27.03.2014 11:01

Rozhovor: Josef Hošek, ZFP Group

—————

16.03.2014 13:23

Jak vypadá práce burzovního makléře? Unikátní rozhovor

—————