Burza, akcie, komodity, měny, ropa, zlato...
Firmy: Nejcennější evropské firemní značky
21.10.2011 00:34
LV
Pozice | Značka | Hodnota v mld eur. |
1 | LVMH | 31,7 |
2 | Vodafone | 28,57 |
3 | InBev | 25,5 |
4 | Nestlé | 25,4 |
5 | Unilever | 24,3 |
6 | Telefónica | 23,4 |
7 | Daimler | 19,6 |
8 | Deutsche Telekom | 18,1 |
9 | BASF | 17,9 |
10 | SAB Miller | 17,8 |
Zdroj: Evropský institut pro výzkum značek
Komentář autora: Institut nazval Evropu "kontinentem spotřebního zboží". Jak příznačné! Také si myslím, že Evropa sama se již koncentruje především na spotřebu a užívání si. Začíná ovšem jako celek poněkud zaostávat za zbytkem světa (A tím myslím dynamiku vývoje).
Hodně mne také mrzí to, že nás USA drtí v oblasti IT i internetu. Přitom k začátku velkého úspěchu na tomto poli je snad potřeba jenom pár věcí:
- garáž
- jeden či dva počítače
- rychlé připojení
- jeden či dva geniální mozky
A v Evropě je stále tolik výjimečně inteligentních a šikovných lidí!
Celkově si myslím, že jestli se Evropa neprobudí, tak nás jiné kontinenty, specielně Asie, převálcují dramatickým způsobem. A to již během příštích 20ti let. Co vy na to?
Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory i-marketing.cz.
—————
Jak začít obchodovat na burze
Jak začít investovat do akcií
—————
Aktuální články
—————
Rating zemí dle agentury Standard & Poor's
—————
Sedmička HK: Hradec má svého zástupce mezi živnostníky roku
—————
Poněkud vypečená finanční operace Německa
—————
Jak levné akcie aktuálně jsou?
—————
Naše internetové stránky rostou jako z vody! Poprvé přes 2000 návštěv za den
—————
Investiční tipy
—————
Server Akciecz.cz roste meziročně o 73 a 404%! Inzerentům děláme radost
—————
Vize 2012
—————
Téma: Který titul dosáhne za 12 měsíců nejvyšší zhodnocení?
—————