Burza, akcie, komodity, měny, ropa, zlato...
Firmy: Nejcennější evropské firemní značky
21.10.2011 00:34
LV
Pozice | Značka | Hodnota v mld eur. |
1 | LVMH | 31,7 |
2 | Vodafone | 28,57 |
3 | InBev | 25,5 |
4 | Nestlé | 25,4 |
5 | Unilever | 24,3 |
6 | Telefónica | 23,4 |
7 | Daimler | 19,6 |
8 | Deutsche Telekom | 18,1 |
9 | BASF | 17,9 |
10 | SAB Miller | 17,8 |
Zdroj: Evropský institut pro výzkum značek
Komentář autora: Institut nazval Evropu "kontinentem spotřebního zboží". Jak příznačné! Také si myslím, že Evropa sama se již koncentruje především na spotřebu a užívání si. Začíná ovšem jako celek poněkud zaostávat za zbytkem světa (A tím myslím dynamiku vývoje).
Hodně mne také mrzí to, že nás USA drtí v oblasti IT i internetu. Přitom k začátku velkého úspěchu na tomto poli je snad potřeba jenom pár věcí:
- garáž
- jeden či dva počítače
- rychlé připojení
- jeden či dva geniální mozky
A v Evropě je stále tolik výjimečně inteligentních a šikovných lidí!
Celkově si myslím, že jestli se Evropa neprobudí, tak nás jiné kontinenty, specielně Asie, převálcují dramatickým způsobem. A to již během příštích 20ti let. Co vy na to?
Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory i-marketing.cz.
—————
Jak začít obchodovat na burze
Jak začít investovat do akcií
—————
Aktuální články
—————
Inspirativní diskuse na téma co na tuzemském internetu chybí a mělo by se udělat...
—————
Máte geniální nápad? Sem s ním!
—————
—————
Anakonda: Rybář Vágner v Amazonii „přepral“ sedmimetrovou anakondu
—————
Firma na prodej: Kupte si firmu, která vám bude vydělávat 20.000.000,-Kč čistého ročně!
—————
Jiří Hladík: Daně a auto v podnikání
—————
Daně: Čím více peněz člověk zaplatí zbytečně (aniž by musel), tím méně mu zbyde na investice...
—————
Daně u akcií a komodit: Nejsem daňový poradce + kontakt na daňového poradce
—————
Zkušenosti s makléři: Cyrrus
—————